Klaar voor vertrek - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Cora en Paul - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Cora en Paul - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Cora en Paul

08 Juli 2013 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Toch maar een waarbenjij.nu aangemaakt, voor alle lieve vrienden en familie die het leuk vinden om op de hoogte te worden gehouden van onze avonturen! We kennen allemaal de verhalen over de Thailand-reis van Cora, samen met Milon. Hopelijk hebben jullie de komende weken weer net zulke spannende avonturen te lezen!

De tassen zijn gepakt! Wij zijn klaar voor vertrek!
Morgenvroeg vertrekken we naar het vliegveld in Eindhoven, vanwaar we naar Nice zullen vliegen. Vanuit Nice rijden we naar het prachtige Alassio in Italië, waar Roland en Leontine 2 dagen later zullen trouwen.
Wij hebben er zin in!

* Vul ff je e-mailadres in als je op de hoogte wilt worden gehouden. Ik ga ze namelijk niet elke keer op Facebook zetten :)

• 08 Juli 2013 - 00:23

Marga Vd Doelen:

Cora & Paul, een hele fijne vakantie geniet er maar van. Liefs Marga,, Beau en Jon

• 08 Juli 2013 - 00:39

Fieke:

Have a great trip!

• 08 Juli 2013 - 01:50

Ruud:

Veel plezier! hopelijk heb je goed geluisterd naar mijn tips haha en vergeet niet mijn maat in Mui-Né op te zoeken!
    Grappig detail dat oeteldonk ;)

• 08 Juli 2013 - 06:54

Ton En Cora:

Een super mooie vakantie toegewenst veel vakantiegroetjes Ton en Cora

• 08 Juli 2013 - 08:28

Henrie:

Have funnnn!! Xx

• 08 Juli 2013 - 10:20

Nancy:

Heel veel plezier! Fijn genieten van al het moois!
    Groetjes Nancy

• 08 Juli 2013 - 11:03

Nicky:

Ik ben helemaal klaar voor jullie verhalen!
    Goede reis en heeeeeeel veeeeeeeeeeeeel plezier!

xxxx

• 08 Juli 2013 - 12:58

Ylona:

Ooooo ik moet nu al lachen en er staat nog niet eens een avontuur op. Heeeeeeel veel plezier! Ik ben nog steeds jaloers :-) x Ylona

• 08 Juli 2013 - 14:36

Yolanda Vd Berg:

ha paultje en cora, maak er een onvergetelijke tijd van, ik wacht op jullie verhalen