Bogota - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Cora en Paul - WaarBenJij.nu Bogota - Reisverslag uit Bogota, Colombia van Cora en Paul - WaarBenJij.nu

Bogota

Blijf op de hoogte en volg Cora en Paul

25 Juli 2015 | Colombia, Bogota

Hallo allemaal,

Uhm...verhaaltje uploaden lukte niet helemaal, vandaar dat dit verhaaltje, van 21 juli, nu pas komt.

Hier al ons eerste verhaaltje. Lang zal ´ie niet worden, want zoveel hebben we nog niet meegemaakt.

Gister een lange reisdag gehad. We hadden een overstap in Atlanta in Amerika. Op Schiphol vertelden ze ons dat we hier onze bagage moesten ophalen en daarna opnieuw moesten inchecken voor Bogota.
In Atlanta kwam onze bagage echter niet. Geen probleem volgens de medewerker in Atlanta, de bagage zou rechtstreeks naar Bogota gaan.
´Als dat maar goed gaat´, zeiden we tegen elkaar.

Ennn...het ging niet goed, haha. Aangekomen in Bogota, maar geen bagage.
We zitten hier nu dus heerlijk in onze stinkkleren!
Als het goed is komt de bagage vanavond naar het hostel. Als het niet komt hebben we een probleem, want morgen begint een driedaagse tour waarvoor we echt goede schoenen, korte broeken, bikini/zwembroek moeten hebben. We hebben dan wel een overlevingspakketje gekregen voor de eerste nacht (denk aan: tandenborstel, scheermesje, slaapshirt, enz), maar toch zou even haren wassen met SHAMPOO en gewone douchegel (handzeep doucht niet zo lekker...) wel ff chill zijn.

Vandaag hebben we niet veel gedaan. Even gewandeld door Bogota. Gezellige stad! Onveilig? Wij kunnen het ons nu niet voorstellen. Niet anders dan in andere grote steden.

Morgen gaan we op driedaagse tour naar de Caño Cristales. Zeker even googlen! Echt prachtig daar!
Ik heb mezelf (en Paul) beloofd om dit keer niet als een klein kind te gaan mokken als ik iets eng vindt en het gewoon te doen. Na Bolivia zou dat me wel moeten lukken, toch?

Tags: Colombia, Bogota